niedziela, 11 czerwca 2017

Gdy morze wzywa ... ponownie :)

Ahoj drugi raz :) Ponieważ w poprzednim poście zaszalałam ze zdjęciami tej kartki - brakło mi miejsca na zgłoszenie do innych wyzwań. Tego jeszcze u mnie nie grali :)
Ale nie ukrywam, że lubię posty z dużą ilością zdjęć. U siebie i u innych. Bo - po pierwsze mogę sobie dokładnie pracę pooglądać, po drugie  kartka pójdzie w  świat, a zdjęcia zostaną na pamiątkę, po trzecie - każda kartka to przecież kawałek naszego ja, naszej pracy, inwencji, pomysłu itp. Dla mnie ten blog jest jak album - bo innego nie mam, może kiedyś zrobię. Nawet prywatne zdjęcia gdzieś tam zgrane na płytki, albo upchane w pudełkach (pewnie na emeryturze coś z tym zrobię :)  A teraz już krótko (jak na mnie)




Wykorzystałam tekturki z tej kolekcji



kartkę zgłaszam :

M-jak malachit
oraz

Dowolna praca z tekturką



8 komentarzy:

  1. Świetna praca!!! Piękna kolorystyka :) Dziękuję za udział w zabawie w Miszmaszu Papierowym:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) trochę zdjęcia słabe. w telefonie kolorki super a potem po wgraniu na blog tak jakby trochę blakną - ale cóż na razie muszę tak sobie radzić.

      Usuń
  2. Piękna kartka i masz rację że gdy mamy więcej zdjęć to możemy dostrzec więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się, że lubię jak inni zamieszczą dużo zdjęć - i wcale się nie nudzę jak oglądam i .... dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  3. Przepiękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ta praca dużo też zawdzięcza użytej kolekcji papierów :)

      Usuń
  4. Przepiękna praca :)Bardzo serdecznie pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń