sobota, 9 lutego 2013

Prosto z serca

Ostatnio mam "anatomiczne" prace - albo otwieram herbatę albo rozrywam serduszko. Ta walentynka nie jest słodka wiotka i powabna - a co tam. Jednak wbrew temu bardzo lubię Walentynki i ich cukrową atmosferę pluszowych misiaków, ogromnych lizaków z napisem Be my Valentine, czekoladowych różyczek. A zamiast zrobić słodziutką kartkę - wyszedł American Horror :) i niestety znów słaby aparat (ale już są widoki na coś lepszego) który zachowuje się jak nawiedzony - robi zdjęcia jak mu się podoba.



Praca poszła do scrapujących Polek i do 13Arts (jest serce i jest różowo, miłośnie i podarunkowo)


i chyba dołożę jeszcze wyzwanie z Craft Artwork - bo serducho już wisi na oknie :) jako ozdoba (podarowana "prosto z serca")
a skoro tu mnie jeszcze nie było to też niech sobie idzie, a mi tam:

5 komentarzy:

  1. Wiotka może nie jest ale według mnie i słodka i powabna. Jednym słowem śliczna:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne serducho !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,fantastyczny pomysł i wykonanie.Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo romantyczna praca, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za sympatyczne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń