poniedziałek, 25 lutego 2013

NOMINACJA :))))

No to i mój skromny blog doczekał się nominacji. Dzięki Ebi :)  z created by Ebi


No to sobie powiększyłam :) a co tam. Miłe rzeczy mają być duuuuże!!!

1. Marzę o... Domu z wielkim ogrodem
2. Kiedy byłam dzieckiem chciałam być... kowbojem i mieć konia
3. Nigdy nie... skakałam na banji
4. Miejsce, które chcę odwiedzić to...Chiny i Japonia
5. Usta pomalowane czerwoną szminką kojarzą mi się z ... Liz Taylor
6. W niedzielne popołudnie najchętniej... leniuchuję
8. Nienawidzę... dwulicowości
9. Uwielbiam... ekstrawertyków
10.  Polecam do przeczytania/obejrzenia...  ja lubie twórczość Jacka Piekary (ale 
             to rzecz gustu / a obejrzeć trzeba "Nędzników"
11. Czarny czy czerwony?.. a jeśli jedno i drugie, to co?

Nominować będę wieczorkiem - bo teraz muszę truchtać dalej na zajęcia :)))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz