sobota, 12 stycznia 2013

Gram w zielone :)

Zieleń szmaragdowa, zieleń złocista, zieleń cytrynowa, zieleń wiosenna....... zielony zawrót głowy to efekt wyzwania na zielono - świetny pomysł. Pewnie ze wszystkim przesadziłam w tym tagu, który jest centralną częścią kartki - ale cóż tak czułam i tak zrobiłam :). Teraz dokonam krótkiej inwentaryzacji pracy - bo zasad wyzwania było kilka i mam nadzieję, że wszystkie zachowałam, więc:


przewaga koloru zielonego  - jest
- użycie wstażki lub koronki  - jest
- przynajmniej 3 kwiatki - rozmiaru nie określono, więc duża róża + mnóstwo malutkich kwiatuszków z dziurkacza witrażowego (różę odlałam z aromatyzowanego waniliowo wosku - wiem róża pachnąca wanilią - no ale w dobie GMO i innych manipulacji genetycznych :)))) a poza tym naprawdę ślicznie pachnie)
- przynajmniej 3 warstwy- hmmm - zdjęcia prawdę pokażą - ale myślę, że zaliczono
- przynajmniej 1 element quillingu - i tu mi projektantka ćwieka zabiła - bo nigdy w tej technice nic do tej nie zrobiłam (nawet się rymło) - podglądnęłam mistrzynie i coś tam zakręciłam w ilości 3 razy.
Technika piękna i podziwiam ludzi, którzy się nią posługują - ale ja zrobiłam to pierwszy raz i ......

No to się rozgadałam.

tutaj kręcimy - pod spodem 2 papierowe liście


i zakręcamy znów :)

to zdjęcie dodałam, bo odrobinkę widać fakturę robioną srebrną farbą w sprayu

a tu troszkę widać mech ( jest w różnych odcieniach zieleni +  trochę brązu) na którym umieściłam mini-kwiatuszki :)

Nie napisałam na kartce żadnej dedykacji - bo tak naprawdę nie powstała na żadną konkretną rocznicę, urodziny itp.
Każdy, kto na nią popatrzy może wpisać własną ....


i zgłaszam ją na wyzwanie Na zielono :)


1 komentarz:

  1. Ależ tu szczegółów :)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń