wtorek, 27 listopada 2012

Wyzwanie z 13@rt

w związku z tym, że zmieniłam bloga (poprzedni oreteje.blog.interia.pl) - jeszcze raz zgłaszam się na wyzwanie.



KARTKA TYPU EXPLODING BOX
 

Na wyzwanie zgłaszam kartkę, którą raczej się wręcza niż wysyła (chyba że jako paczuszkę :))
Zainspirował mnie motyw róż z bajki o Królowej Śniegu - dlatego róże i dziewczynka w "mroźnych" niebiesko-różowych kolorach. W małym pudeleczku na środku kartki można schować jakiś drobiazg dla kogoś, komu podarujemy kartkę.



w pracy nad kartką skorzystałam ze zdjęcia z blogu "Jestem-retro" , a wiersz o zimowym ogrodzie przepisałam z blogu "ogród Ka Ro"



A tak pudełko wygląda zamknięte :)







i oczywiście można schować .......... trochę słodyczy dla przyjaciół :)





Dziękuję za poprzednie komentarze - bloga zmieniłam z przyczyn technicznych i szkoda mi było tych wyzwań więc.....skopiowałam. :) Pozdrawiam wszystkich.

4 komentarze:

  1. Przepyszny boxik. Dziękujemy za udział w naszej zabawie. Pozdrawiam; Kaśka DT 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa forma, powodzenia na nowym blogu i dziekuje za zabawe z 13 arts!

    OdpowiedzUsuń